رویدادها آرشیو خبر ها
تهمت دور از انتظار بارسلونا به آدرین رابیو!

تهمت دور از انتظار بارسلونا به آدرین رابیو!

 

عدم پیوستن آدرین رابیو به بارسلونا همچنان از سوی كادر مدیریتی این باشگاه هضم‌شدنی نیست. در جدیدترین موضع‌گیری؛ اریك آبیدال مدیر ورزشی این باشگاه در گفتگو با روزنامه Le Parisien، در یك بی‌احترامی آشكار به تصمیم نهایی آدرین رابیو در پیوستن به یوونتوس، انتخاب نهایی او را به بهره بردن از امتیارات مالی مرتبط دانسته است.

 

رابیو در لیست بازیكنان مد نظر بارسا بود اما او ناگهان با یوونتوس قرارداد بست. علت دقیق تصمیم او را نمی‌دانم اما شاید مسائل مالی در انتخاب او تأثیر گذاشت. در هر حال نمی‌دانم چه بگویم؛ این انتخاب او بود و خودش نخواست كه به بارسا بپیوندد.

 

این اتهام‌زنی غیر حرفه‌ای از سوی آبیدال در حالی صورت می‌پذیرد كه باشگاه بارسلونا همواره به دلیل برخورداری از شرایط ایده‌آل اقتصادی، باعث ترغیب و اغوای بسیاری از بازیكنان مستعد و بزرگ دنیا برای حضور در این تیم می‌شود و در عوض بسیاری از تیم‌های دیگر تنها به دلیل برخورداری اندك از مواهب مالی موفق به جذب بازیكنان موردنظرشان در رقابت با آبی و اناری‌ها نمی‌شوند.

 

آدرین رابیو پیش‌تر و در نخستین كنفرانس خبری پس از پیوستن به یوونتوس، با اشاره به مهم‌ترین دلایلش در مسیر انتخاب بیانكونری، گفته بود:

 

در خلال فصل گذشته بارها با جی‌جی (بوفون) در مورد ایتالیا، تورین و یوونتوس صحبت كردم. او در مورد یووه اطلاعات فراوانی به من داد و گفت كه اگر می‌خواهی در فوتبال پیشرفت كنی، یوونتوس را برای ادامه دوران ورزشی‌ات انتخاب كن. من به دقت به حرف‌ها و توصیه‌های او گوش می‌كردم تا در نهایت متقاعد شدم یوونتوس بهترین باشگاهی است كه می‌توانم به آن بپیوندم. كاملاً واقف هستم كه یوونتوس یكی از عالی‌ترین باشگاه‌های فوتبال در جهان است. در گذشته نیز با یوونتوس مذاكراتی داشتم كه به دلایلی به سرانجام نرسید اما اكنون بهترین زمان ممكن برای پیوستن به بیانكونری و آغاز فصلی جدید در دوران فوتبالی‌ام بود.

 

اظهارات اهانت‌آمیز آبیدال در حالی بیان شده است كه در نخستین مذاكرات میان رابیو و فابیو پاراتیچی، مادر و مدیربرنامه‌های او خواستار حقوق سالیانه 10 میلیون یورو شده بود كه در نهایت به خاطر علاقه و اصرار این بازیكن برای پیوستن به جمع یوونتوسی‌ها، این رقم تا مبلغ 7.5 میلیون یورو كاهش یافت.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: